Skip to main content

Sahabat

ASSALAMMUALAIKUM .
hye korg ? ape ceritara korg ea ? ader yang best ta ? Kalau ader yang besh ! besh ! boleh la korg share gan aku an ? Aku sudi jek mendengar and berkongsi ceritara bersama .
Entry aku kali neh aku nak story pasal mengremoved Someone dalam hidup aku . First time dalam hidup aku , aku removed kawan dalam FB . Sebelum neh aku ta nah buat lagi . Ta tau la ckap caner rasanya . sebab aku neh jenis tak suka nak buang kawan . Macam pon kawan tuh layan aku , aku still akan berkawan dengan orang tuh . Tapi kali neh aku terpaksa UNFRIEND gan Dhia  sebab aku tak nak menjadi pemusnah hubungan orang .
Terima kasih dalam beberapa hari yang lepas menjadi sahabat tuk saya berkongsi cerita . But now , kita akan jadik macam dulu balik . Saling tak mengenali , agar tak memberi effect dekat diri awk .

dont cry bcoz its over , But smile NORNAJATULSHIMA its happened .

Mungkin disini kita tidak dapat menjadi kawan or sahabat lagi . Mungkin belum masanya kita menjadi sahabat sejati . ALLAH itu MAHA BERKUASA . DIA dah aturkan segalanya buat kita . Aku terima semua yang terjadi neh sekarang . Mungkin ader hikmah . ALLAH tu nak uji aku buat kali yang ke berapa pon aku tak tahu . Tapi aku terima ketentuan - Nya . DIA dah tetapkan untuk aku ape yang terbaik . Biar aku dengan rasa sakit sekarang . agar di Masa hadapan aku dapat mengajar diri aku menjadi lebih tabah dan tidak mudah diperdayakan .

Sampai ke hari ini aku rasa bersalah terhadap Kamoo . Sebab aku dapat rasa kehadiran kau sebagai teman kamoo akan memberi effect bruk terhadap kamo . Aku tidak tahu sama ada kamoo menyesal berkwan , bertemu , menolong aku balik . Andainya ade rasa menyesal di hati kamoo bertemu aku sebgai sahabat kamoo semula . Aku memohon maaf dari kejauhan ini.

#harapkitaakanbertemudiakhiratkelak!

[ maafkan semua salah dah kesilapan C budak KechiQ ini ]



P/s : Sahabat adalah anugerah yang indah , Mungkin seseorang mampu hidup tanpa kekasih nya di hati .Tetapi jarang orang mampu hidup tanpa sahabt disisinya . Yang menemaninya tiap saat .

Comments

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.