Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2015

Masalah Kulit . Minta Petua :)

Selamat Tengah Hari semua, 
See the picture, bangun - bangun pagi je nak pergi kerja,  mata setiap hari akan sepet sebelah. Mula-mula dulu buat rileks je, tapi sekarang cuak juga, malam tadi terus cuba doktor pakar kulit aku , mengadu mata gatal dan start kena fungus atau kulat.
Selalu aku kena fungus atau kulit dekat kulit tangan atau badan , Kali ini tah macam mana boleh naik ke mata pon aku kompius la hai . dah tak cantik mata nak raya kan . ahhahah !
Bila jumpa doktor biasa la minta krim untuk mata je dulu, baru je baik dekat tangan , dah naik ke mata pula. Aku sekarang mudah dijangkiti fungus kalau aku gatal, berada dekat tmpat tak bersih, atau baring dekat tempat berhabuk, mula la akan gatal-gatal . Mula la fungus pon merebak. Habuk pon aku tak bole, sng jadi gatal-gatal. 
Kenkadang aku rasa badan aku ni mengada-ngada betul, tak boleh salah pakai atau makan. Jadi leceh boleh rasanya, dulu aku tak ada pon alahan dengan apa-apa, nak pakai apa, nak makan apa pon no hal. Sekarang a…

Dedicated for Husband

Memula je dengar lagu ni terus teringat dekat suami yang tercinta itu! hehe. Acah acah sweet sat. Kesian dekat suami aku seminggu mi aku cepat je nak angin dan banyak complain dekat dia. kadang kesian juga dekat dia, tapi kenkadang emosi sampai dulu, tu yang banyak ragam. Saya harap awak bersabar ye dengan saya.
*LOVE YOU MORE*


So here, i am dedicated this song video for you my lovely hubby ! Muaahhh ! 
You Are The One – By Raef I thought of this before over a million times Who would’ve ever thought that it would be our time I just know it, ‘cause you’re the one It ain’t a selfish love When I’m with you You remind me of Allah So I know it it’s true I’ll just say it, you are the one
*Won’t you be my BFF and ever? Won’t you be my partner aftter this world? We’ll see it, when we believe it together Dreams are meant to be, ‘ cause you’re the one for me
I never thought that I would ever feel this way I ask Allah to bless you every single day I’ll just say it, ‘cause you’re the one
And when times are tough…