Skip to main content

My E-Day


( 30062013 )

haaiii korg ! mesti ade yang tertanya-tanya dengan meaning date tuh kan. Alhamdullilah , Ahad lepas telah berlangsung majlis pertunangan aku bersama Amirul Syahid. Aku rasa lega sangat majlis tuh berjalan lancar dan simple jek. Sebab aku malas na serabut-serabut. hahahha. Sebelum majlis bermula kena menanti belah dia dtg berdebar-debar sangat. Aku rasa perasaan nak jadik tunang orang neh lagi susah dari menduduki exam aw! rasa seram sjuk gila la. Lagi-lagi acu aku neh asik menyakat aku , dia ckap nanti family amir dtg p nak ckap nak batalkan majlis la. hahhha~ saja kan dia na buat aku menggelabah, nasib baik la tak jadik macam tuh. Takut aku. 
Alhamdullilah , masa majlis berlangsung ramai yang bagi support dekat aku saudara-mara, kawan-kawan terbaik aku. Terima kaseh sudi datang majlis aku. :) aku sayang korg sesangat taw ! tapi Aku lagi sayang AMIRUL SYAHID la , dia hero dan cinta hati saya !
Setelah pelbagai dugaan yang aku tempuh sebelum neh, segala suka duka yang aku lalui , aku sendiri tak sangka aku mampu rasa sebahagia ini bersama  AMIRUL SYAHID. Ya Allah, terima kaseh kerana memberikan aku peluang untuk mengenali AMIRULSYAHID dan mengurniakan dia perasaan sayang yang amat dlam pada aku.
Cik tunang ! Saya tak berani nak berjanji sebab saya takut saya akan memungkiri janji tapi saya akan belajar berusaha menyanyangi awak sepenuh hati saya. Saya takkan mempermainkan perasaan awk. Dan saya akan berusaha menjaga hati saya untuk awak sampai akhir hayat saya. Saya belajar menjadi bakal isteri yang lebih baik buat awak dan bakal keluarga kita :)
Satu-satu benda yang buat saya sayang awk dan terharu dgn awk, terima kaseh sesangat sebab sudi terima siapa saya dengan seadanya , siapa keluarga saya dan menerima kekurangan yang ada dalam diri neh :). Walaupun saya pernah menyakiti awak dulu , awak tetap menyanyangi saya. terima kaseh awak :)

Hari neh baru aku sedar betul kata orang biar kita berkahwin dengan orang yang sayangkan kita, itu lebih berbaloi daripada kita berkahwin dgn orang yang kita sayang. yang bakal meninggalkan kita. Dalam hidup neh kita tak perlukan pasangan yang terlalu banyak persamaan dgn kita, biar banyak perbezaan. Baru la meriah hidup . Macam saya dengan awak kan cik tunang :)









Comments

  1. Tahniah dear.
    Orang cakap bertunang ni banyak dugaan.
    2 bulan pertama hari tu macam was-was juga sebab xde dugaan apa2
    Tapi bila masuk time nak bincang2 itu ini macam-macam dugaan jadi (-__-)
    Memang kena byk2 bersabar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah sis. Memang pon dah lama kenal semua perangai keluar. ini lagi nak dkeat majlis macam macam nak didebatkan. Alahai ~

      Delete

Post a Comment

Assalammualaikum , Sila tinggalkan komen anda . Jangan segan segan yew :)

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.