Skip to main content

Pengalaman hidup


Haii korang semua ! Korang mesti selalu dengar kan orang kata ,"pengalaman hidup neh mematangkan kita". Aku akui kenyataan tuh memang betul. Pengenalan berkawan , bercinta dan menyayangi orang macam kau memang mengajar aku banyak erti kehidupan. Walaupun kau pernah tinggalkan dengan kekecewaan dan penipuan. Alhamdullilah ! Aku rasa hari neh , aku maseh mampu bangkit dari kesakitan yang kau tinggalkan dulu. 

Masa aku menanggung kesakitan tu dulu aku akui, aku hampir berputus asa. Aku rasa kehilangan kau meragut separuh dari jiwa aku. Kau sanggup pergi dengan pelbagai penipuan. Aku mungkin terlalu mudah dipermudahkan. Kerana kepercayaan yang terlalu tinggi terhadap kau akhirnya aku sendiri tersungkur. Kau p pergi bersama orang tanpa kasihan kan aku. Tapi ta ape. Mungkin hari neh hari korg untuk merasa bahagia atas apa yang korg buat. Aku doakan yang terbaik buat korg :)

Hari neh aku mampu berterima kaseh dekat kau, walaupun kau tinggalkan aku dengan kesakitan . Tapi Tuhan hadirkan seseorang dalam hidup aku . Untuk mengubat luka yang kau berikan itu. Aku percaya ade hikmah kenapa semua neh berlaku. Kalau kau tak pergi tinggalkan aku, mesty aku tak dpat berkenalan semula dengan AMIRUL SYAHID. 




TO A.S : Sayang akui sayang pernah menyakiti abang dulu , Sayang minta maaf . Sayang berjanji takkan ulangi lagi kesalahan yang sama buat kali kedua . Saya nampak betapa jujurnya abang dan betapa ikhlas kaseh sayang abg buat saya. Terima kaseh sepanjang sayang melalui kepritan itu abang ade disisi sayang menemani sayang melalui saat saat derita itu.Abang, sayang hope impian yang kita bakal bina neh akan berkekalan :)

Dekat sini ade beberapa quotes yang selalu aku dengar dan gunakan dalam hidup aku :
  1. Today will never come again. Be a blessing. Be a friend. encourage someone. Take time to care. Let your word heal and not wound.
  2. Never blame any day in your life, good days give your happiness, bad day give your experience, worst day give your a lesson.
  3. Some people are meant to fall in love with each other but not meant to be together.






Comments

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.