Skip to main content

Monday Story.


Hye all readers yang cantik manis , comel , hensem dan kacak ! ! Terima kaseh kerana sudi singgah dan membaca belog neh. Belog ini sekadar kisah hidup aku jek. Kalau korg terasa bosan na baca belog neh , korg boleh baca bnyak lagi belog yang best . Hope sapa yang singgah membca di belog ini akan enjoy la keyh !
Today is Monday kan? Setahu aku bagi orang yang bekerja neh , bagi dorg Monday is boring kn? Sebab hari ini adalah start kepada hari bekrja setelah bercuti dihujung minggu. heheh. Actually, aku pon tak suka Monday neh. Ekot kan aty mood malas na g bekerja. Tapi nasib baik kesayangan aku yang hantar aku setiap pagi. Dan pesanan dia setiap hari, kerja rajin rajin sayang . Heheheh. Baru ade semangat sket nak kerja . TQ sayang.
Sekarang office aku dah na abeh sebernarnya , tuh yang sempat mengupdate belog kesayangan neh. Sementara menunggu iffice hour ini tamat serta menuggu kesyangan jemput. Tak tahu la hari neh dia abes keje pukul bpe. Mungkin cepat mungkin lambat. Perut aku dah start berkeroncong dan berbagai irama ade, sebab malas nak kelua lunch hari  neh, Neh la padahnya kan. hehe. Jadik orang pemalas lagi. 
Tak banyak pon yang aku nak story pasal hari neh. Hari neh kerja aku tak bnyak pon dekat opis neh. Sebab akak kerani yang slalu ajar aku tuh bercuti. Emergency Leave, pregnant larh katakan. Sian aku tgok akak tuh setiap hari  mornins sickness , teruk gak la tgok dia.
Bila waktu dah petang macam neh, ada jugak rasa bosan. Sometimes teringat dekat kesayangan aku tuh, Apa dia tengah buat sekarang. heheh. Baby Syang abg sangat . Baby tunggu abg jemput babay keyh :)




Comments

Post a Comment

Assalammualaikum , Sila tinggalkan komen anda . Jangan segan segan yew :)

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.