Skip to main content

Next Stage in My Life





Haii uuoollss ! Selamat petang kepada kalian yang maseh berada di opis tuh Selamat Bekerja yew :). Semoga hari kalian indah dah happy sahaja. Entry kali neh aku na bercerita sedikit pasal perasaan aku . Akur rasa nebes la, nebes sesangat . Korg kalau cakap pasal tunang or kahwin mesty rasa excited kan? heeheh. Sebab aku dulu pon rasa macam tuh bila nak kahwin or nak bertunang. Haaa ! bila skunk dah betul betul nak berhadapan dengan situasi tuh , aku rasa nebes yang teramata pulak.
 Sediakah aku na menjadi tunangan orang ?? Wuuuaaa ! seram sesangat. Aku pon ta tahu nak cakap bila tarikhnya yang tetapnya, maybe dalam masadua blan  lebih lagi. Semua maseh dalam perancangan , haiiissshh ! Dalam perbincangan camnie pon aku dah nebes. Kalau sampai hari cner la agak nya. wuaaa! Dalam rasa nebes neh adalah jugak rasa excitednya. Siapa tak excited kan na bertunang dan melangkah ke alam yang lebih baik. Aku pon tak pernah sangka semua akan jadik secepat neh. Sebab aku sendiri tak terfikir ini yang aku akan buat lepas abeh study neh. hehehe. 
Wahai sahabat-sahabat atau sesiapa yang membaca entry neh , doakan aku yew, Semoga apa yang kami rancang neh akan berjalan dengan lancar. Nanti kalau semua dah kompom sure aku jemput korg taw .
 #you change for two reasons : either you learn enough that you want to or you've been hurt enough that you have to.

Comments

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.