Skip to main content

Selamat Datang Tahun Baru, Selamat Datang Kisah Baru ...



Bila rasa rindu nak menulis datang , muncul la aku di sini. Wah ! Lama gila tak muncul dekat blog ni. Last aku menulis november 2015. Hampir dua tahun juga tidak menulis. Lama kemain nya la. Ini dah masuk Tahun 2017 , ha ! baru la muncul semula. Rasanya belum terlambat kan aku sendiri nak ucapkan 

"SELAMAT TAHUN BARU 2017, SEMOGA SEGALA IMPIAN KORANG YANG MEMBACA BLOG INI TERCAPAI DENGAN JAYA NYA !! "




Hasil carian imej untuk new year's eve 2017


Selamat datang 2017, lepas ini akan bermula kisah baru dalam kehidupan kita, untuk tahun ini aku tidak la mempunyai azam yang terlalu besar. Korang punya azam atau impian di tahun baru ini apa ya?? meh la share cerita kita ..

Untuk aku , impian di Tahun Baru 2017, Cukup sekadar dua permintaan. aku berharap aku akan dikurniakan zuriat (after two years married) .. impian amboi sangat kan ? ! hahaha... 

Hasil carian imej untuk doa untuk dapat zuriat

Impian kedua nya aku berharap peniagaan aku dan suami sukses dan semakin lebar, tidak meminta untuk mejadi kaya . Hanya sekadar ingin mencukupi untuk mebayar segala komitmen (hutang) dan perbelanjaan diri serta keluar . Aminnn...


Aktiviti Di tahun 2017 ini aku nak lebih fokus dalam perniagaan aku, nak tahu ke aku buat perniagaan apa ?? Perniagaan biasa - biasa je, aku sekarang dah menjadi penjual pakaian kanak - kanak dan mainan kanak. aku sendiri tak tahu kenapa aku pilih bidang ini....Huhuhu.. Serius , aku sangat suka dengan apa yang aku buat sekarang, mungkin sebab aku belum ada anak kot.. ( kalau dah ada anak , takut habis ke anak je ) hehehe.. Di sebabkan geram dengan baju baju budak yang cantik dan comel. Maka, aku pon jadi lah Si Penjual Baju Budak :)




ha ! Apalagi  korang yang di luar sana tu , yang ada anak kecil nak belikan baju budak yang murah boleh datang mengjenguk ke Kedai saya di Sungai Besar atau singgah di Page saya pon boleh. Details saya dah tingal di bawah ya. Jemput baca dan like page ya.

FB Page saya : baju budak murah 3 helai rm 20 ( https://www.facebook.com/bajubudakmurah3helaiRM20/ )
Fb Personal : Puan Nornajatul Shima
📲Whatapps / Telegram : 010-3346702.
📞CALL ONLY:019-6431450/016-2623700
👣Walk in : Ruang Legar Plaza Mara Sungai Besar.
📬Postage : ISNIN - JUMAAT SEBELUM PUKUL 12 P.M

Aku rasa setakat sini dulu perkongsian aku di awal tahun baru ini ya. Nanti aku share lagi  ok ! Terima Kasih kepada yang sudi membaca tu ya :)

Comments

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.