Skip to main content

One Year Already :)



ALHAMDULILLAH ! Setahun sudah berlalu kan Hubby? Langsung tidak terasa begitu cepat masa sudah berlalu meninggalkan kita kan. Baru setahun jagung kita berumah tangga, macam pahit manis kita lalui bersama. Ada waktu kita gembira tidak terkata, ada kata pahit macam kopi tanpa gula. *lagi-lagi waktu kita bergaduh kan*..


HABIT YANG PALING SUKA BOUT AMIRUL SYAHID:
  • Bila dia panggil Honey ! *bila dengar je hubby panggil honey, sengih kalau boleh nak sampai telinga*
  • Bila baring dekat riba dia, dia belai rambut and urut bahu *time tu mai la mengada-ngada, b urut sini, sini lenguh la*
  • Bila dia pimpin tangan tanpa dipinta *kalau keluar paling suka part ni*
  • Dia tak pernah lupa cium dahi bila nak keluar *ni paling suka,sbb rasa kasih sayang dia tak pernah kurang*




Hai Amirul Syahid ! 
Seronok tak menjadi suami kepada Nornajatulshima Binti Arbain? Apa khabar sayang dan rindu awak untuk isteri awak n? Masih sama , atau semakin bertambah ea? Jangan cakap berkurang pulak ! *ada yang kena balik dengan kuali kang* . 




Dari saya Nornajatulshima Binti Arbain , seronok menjadi isteri awak, bukan setakat seronok, bahagia , indah semua ada , bila bersama Amirul Syahid. Kalau ditanya mengenai rindu dan sayang buat awak, tidak pernah sekali berkurang atau berhenti dari menyanyagi awak tahu ! Semakin hari semakin sayang dan semakin rindu,. *tu yang tak boleh nak berpisah lelama dengan awak wahai suami*

Walaupun dalam masa setahun kita bersama ini masih belum yang melengkapi kita, saya harap awak akan terus tabah bersama saya. Bila kita duduk berdua kita selalu bertanya sesama sendiri, bila anak ada baby? Mesti best kalau ada baby? Terlalu tinggi angan-angan kita kan Hubby. Belum masa dan rezeki kita kan Hubby, Allah lebih mengetahui apa yang kita perlu, bukan apa yang kita mahu. Kekadang malu nak jawab soalan dari orang dah setahu, tak ada lagi ke? Cuma mampu senyum dan jawab belum ada lagi. In Sha Allah esok lusa ada rezeki Allah bagi. :) , selagi kita mampu berusaha dan berdoa kita akan cuba kan Hubby? 

Sebagai Manusia biasa , tipu kalau tidak ada rasa cemburu bila tengok orang bersalin, share gambar baby mereka. Ya selalu cemburu , dan berharap dikurniakan cahaya mata yang comel belaka. tetapi tak pernah lupa , Allah nak uji kita kan. Doakan yang terbaik buat kami ye :)


Hai Suami , Saya harap awak masih sudi melayan kelatah dan keranah saya, bersama-sama kita tempuh dugaan yang ini bersama saya. Berjanji lah untuk terus berada di sisi saya sehingga hujung nyawa awak dan semoga kita berjumpa di Akhirat Kelak. Saya akan berusahan isteri yang terbaik buat awak, semoga kita mampu melayari bahtera rumah tangga kita bersama-sama. Serta dijauhi daripada perkara-perkara yang tidak sepatutnya.


HONEY SAYANG HUBBY !!






*Thid picture , masa busday aku, aku sekalikan sambut ulangtahun aku, nak jimat punya pasal, Asalkan ada suami dan keluarga dah cukup*





 *ini pula kek yang cukup sedap*                                       *ini sahaja hadiah untuk tahun ini*

Comments

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.