Skip to main content

Shopping Time :)



Hai gegirls and boys yang sedang membaca entry neh ! Good Morning , mari kita ceriakan mood-mood pagi neh . Sebab di hari senin macam neh mesty korang semua maseh takde mood kan? Moood still nak menyambung cutikan ? ehheheh. Aku pon ade rasa macam tuh , tapi still menceriakan hari. Tak nak mood down. wuuaa ! (Act, dalam hati tengah susah hati nak berpisah dengan kesayangan esok sampai jumaat tak jumpa sudah) dia kena buat keje dekat Key El =,= !
Entry hari neh aku nak cerita perihal majlis pertunangan aku nanti, Semalam adalah hujung minggu yang memenatkan. Keluar pukul 10 pagi , first pagi-pagi dah jejak ke kedai cincin , bakal mak mentua ajak beli cincin. Menggigil gak nak pilih yang mana, segan gn bakal mak mentua , sejuk gak tangan masa mak dia sarungkan cincin suruh try. heheh. Mak dia pilih aku pkai jek. hoho .  Akhirnya , dpat la cincin yang berkenan dihati. Tapi aku takut nak pakai nanti, takut hilang. ^^
Lepas dah dapat beli cincin kteorg attend kenduri sat, rumah kawan lama aku yang rupa-rupanya EX gelpren boipren aku neh ha. hahahah ~ bohong la tak jeles kan? Tapi kena la cover banyak punya. Lepas attend wedding tuh ktorg gerak g Kuala Selangor aku nak carik kasut dan baju tunang. Kasut senang jek nak carik sampai terbeli dua. hahha~ Last skali aku jual dekat adek aku jek yg ag satu tuh, aku nak pakai satu jek. Dapat plak kaler pink mmg tak la aku na lepaskan. :) grab and buy !
Haaa! yang menjadi satu masalah semalam adalah mencarik baju aku neh. Saiz la tak jumpa , bnyak gila kedai yang kitaorg g. Dari ks Sampai ke sungai besar mencari baju aku, sian bakal mak mentua aku kepenatan. Amirul syahid cakap aku buli mak . hahha~ maap la makcik baju saya memang susah na jumpa. last-last beli dekat sungai besar , jumpa satu nju neh simple n cntek gila. melayang gak la RM150. Nasib baik kesayangan support separuh, kena la hutang dia dulukan. Nanti ade duit baby byar yew bie. Soe nyusahkan syg. :)
Balik tuh ktorg singgah pasar dekat ban kenal kejap, hahaha. semalam aku g dress g pasar. lantak la orang nak kutuk aku pakai dress g pasa. yang korang na sibuk asal ? Jeles tgok aku pkai cntek sgt padahal nak g pasa jek pon kan? Korg ade ? tak de kan so Shut up !!










Comments

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.