Skip to main content

Kenapa awk layan saya macam neh :(

AWAK ! Kenapa hati ini masih tak mampu nak membenci awk. Walaupun beribu kali awk lukan kan hati saya. Saya tak dapat na membenci awk. Kenapa saya dilyan macam neh awk? Mana janji awk yg awk takkan sakiti saya lagi. Awak takkan buat saya menangis lagi.
Tapi hari awk lukai saya lagi. Awk lepaskan gengaman tangan sye. Awk biarkan saya jatuh seorang di saat saya terlalu perlukan dan masih perlukan awk. Kenapa awk lukai saya?

Awak dah musnahkan separuh hati saya. Kenapa saya masih mampu maafkn awk.. Tapi awk tak pernah pandang saya? Kenapa awk sggop bohong sya? Banyak bnda yg saya ta mampu na ckap dengan awk da. Awk dah hancurkan senyuman . saya harap ini semua akan membahagiakan awk. Awk takkan mungkin nampak senyuman saya lagi.


Bila ku buka mata
Rasa tak berdaya
Hadapi semua
Sejak hatiku luka
Mampukah ku menunggu
Bayangan dirimu
Atau biar berlalu
Hapus semua lelahku
Mestipun engkau tahu
Hati ini masih menyayangi dan menyinta
Tegarnya kau menyiksa
Disaat diri derita
Mencari engkau tiada..
Mesti engkau sedari
Diri ini masih ingin terus temani
Mengapa engkau pergi
Di saat ku masih lagi
Perlu engkau di sini..
Aku perlu dirimu
Hiburkan siangku
Indahkan mimpiku
Ku ingin kau tahu
Oh sayang aku rindu
Ku cintai kamu
Peluklah diriku
Hangatkan seperti dulu.. 

Comments

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.