Skip to main content

3 hari 2 Malam

Assalamualaikum. agak dah berhari gak ak ta update blog aku neh . Sibuk sangat la katakan , aku pon gunakan la beberapa minit yg kau ader tok mengedit blog KESAYANGAN aku neh . Sebelum aku pergi bercamping neh . heheheh , sempat ag an m'update blog . ape lah aku neh . Tapi ta kesah la . Blog kau an , bukan ade org peduli pon .
Entry aku kali bertajuk 3 hari dua malam an . Sebab kejap lagi aku akan pergi bercamping , dekat Hulu Langat . Aku rasa malas sangat nak pergi taw , bukan ape , asgment aku bnyak lagi ot ta ciap . dah la hari isnin nak kena hantar dah . Pastu , ary isnin pon aku ader exam midterm mikroekonomi aw. aduuusss! tatau la cne . hope cgt hari ahad tuh aku dpat setelkan semunya .


Selama tiga hari neh jugak aku ta an dapat nak mcj or call dengan yang tercinta aku sorg tuh . Oh! Amirul Syahid . Saya bakal merindui awk lebeyh dari biase taw . Awk jaga diri taw sepanjang saya ta der , nanti bila saya dah balik kita SKYPE ag oke cyg ! Saya sentiasa di hati awk . Macam awk selalu pesan dekat saya tuh . Awk tuh balik kampung hati2 taw drive . jangan nakal2 lak at kampung sowg2 . Jangan nak duk mancing n merayap jek taw . oke papa . Take care cyg . +______________________+

Comments

Post a Comment

Assalammualaikum , Sila tinggalkan komen anda . Jangan segan segan yew :)

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.