Skip to main content

ombak rindu bertukar onG bak bowling!

salam to all readers! petang yang agak menyaman kan di kuis skunk..
sejuk sentiase..aku rasa mcam duk dekat cameron pon ade aw..haaha.. oke..berkenaan tjuk at atas..ade la gak stosy yg aku nk share at cnie aw..bnde neh happen hjung mggu tdi la..
aku dgan budak-budak kelas aku kua lepak dekat PAVILLION,TIMES SQUARE N LOWYAT..
ahaksz~dia antara mereka yang join neh ade lah..sebuah geng yang dikenali sbagai geng pandan!haha..nak aw sape geng pandan tu??
  1. muris
  2. zamri
  3. solihin
  4. saifuiddin
  5. naimah
  6. athirah
  7.  syaza 
and lastly adlah aku c kecik yg chumel ot!haha( bnyak mlut adalah ) 
slen tu ade gak qama dgan kekasihnye fiza, azam,acap bubu, mas dgan adeq yg encem tu..haha..agak tergugat la gk aku gn adeq dye tu.. chumel plus encem gittuu!seb bek ko budak ag..haha..
kteowg lepak neh coz dah plan awl2 nk tgok ombak rindu
p nak uat cne an..bukan rezeki ketowg..campai jek at t.s..tiket dah sold out ag..frust la gak..p nak uat cne..masa dah xleh nk ulang an..terpaksa la change plan tu men bowling..aku xmen popn..coz mlas cgt time tu..just teman an budak2 neh jek men..huhu..mood time tu dah xdela kata an..haha..
tu jek la citer tuk ary neh...p cblom tu..aku bagi la korg tgok lagu ost ombak rindu neh..wpon aty neh sdeyh xdpat nk tgok citer at wayang.. T_T









 Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Hafiz :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Adira :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hafiz :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hafiz & Adira :
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Hafiz:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Adira:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

hafiz and adira







Comments

Popular posts from this blog

🐰36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123)

🐰 36pcs EVA Mat (26pcs ABC + 10pcs 123) . 🍀 Features all letters and numbers in various fun colors. 🍀 Helps children learn while still having fun. 🍀 Extremely durable, water resistant, and easy to clean. 🍀 Including 26pcs ABC and 10pcs 123 letters 🍀 Each block size 30cm x 30 cm . 🎯 HARGA : RM60 📦 FREE POSTAGE SM, . # toys   # freeshipping   # kidstoys   # fashionista   # korean   # BabyCrawlingMat # babyplaymat   # crawlingmat   # evafoammat   # FoamPuzzleMats # babyplaypuzzle   # EVAPuzzle   # LetterplayMat   # puzzlematsbaby

ijab kabul Kangen Band

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang  Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya,  agar ia bahagia dudududu Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi  Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imam-mu Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi i Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia (dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi) Dan akan

Debar Rasa Hati

Haii all readers yang singgah sini. Boleh tak kalau aku nak minta dan berkongsi pendapat dengan korang ?? A few days lagi aku bakal bernikah lebih kurang seminggu je lagi. Bila fikirkan hari bahagia tu je, hati aku rasa gugup, rasa berdebar-debar. Memang semua wanita yang akan berumah tangga akan mengalami rasa ini ker? Korang ada cara atau solution tak nak hilang kan rasa gugup,takut, berdebar bagai ni sampai masa nya? Kalau ada korang kongsikan la pengalaman korang atau saja petua nak berumah tangga ok ! korang boleh tinggalkan komen atau kita boleh chat dekat shoutbox. Nasihat korang sangat di hargai :) terima kaseh.